سایت مطالب گوناگون و جالب

جالب
  • ۰
  • ۰

مطالب جالب و خواندنی

poster2020 greeting13 سال نو میلادی 2020

سال نو میلادی 2020

روز اول ژانویه یا شروع سال نو میلادی 2020 برابر با روز چهارشنبه 11 دی ماه 1398 هجری خورشیدی و مصادف با 5 جمادی الاول 1441 هجری قمری

 

سال نو میلادی 2020

– 4 دی (25 دسامبر) مصادف با آغاز جشن کریسمس

– 11 دی (1 ژانویه ) مصادف با  آغاز سال نو میلادی 2020

 

روز سال نو چیست؟

روز سال نو در اول ژانویه ، اولین روز سال در تقویم مدرن گرگوری و همچنین تقویم جولیان مورد استفاده در روم باستان مشاهده می شود. با توجه به اینکه بیشتر کشورها از تقویم گرگوری به عنوان اصلی ترین تقویم خود استفاده می کنند ، روز سال نو نزدیکترین چیز به عنوان تنها تعطیلات رسمی جهانی است که اغلب با شروع آتش بازی در سال جدید آغاز می شود.

 

مراسماتی مانند رژه ، کنسرت ، خدمات کلیسایی ، وعده های غذایی خانوادگی و غیره از اول ژانویه به عنوان بخشی از روز سال نو در سراسر جهان برگزار می شود. بسیاری از مراسمات روز قبل (سال نو) شروع می شوند و تا نیمه شب اول ژانویه ادامه می یابند.

 

امروزه آتش بازی ها به بخشی از جشن های سال نو تبدیل شده اند

 

چرا در سال جدید آتش بازی وجود دارد؟

آتش بازیها وسایل کوچک پیروتکنیکی هستند که صدای بلندی را ایجاد می کنند. در زمان های قدیم اعتقاد بر این بود که آتش بازی ها و ایجاد نویز باعث دور شدن ارواح شیطانی می شوند و باعث می شود در سال نو موفق باشید.

 

اعتقادات دیگر شامل کودکانی است که در طی چند ثانیه اول روز سال نو می پرند تا قد بلندتر شوند ، لباس های پولکا یا داشتن سکه در جیب های خود باعث خوشبختی و سعادت  می شود. امروزه آتش بازی ها به بخشی از جشن های سال نو تبدیل شده اند زیرا دیدن آن بسیار جالب و شگفت انگیز است.

 

 

بخشی از طالع بینی سال 2020 :

سال 2020 برای همه یک سال پر از قدرت ، ثروت و خوش شانسی خواهد بود. همه در مورد اهداف ، آرزوها و حتی سرگرمی های خود عزم خود را نشان می دهند. این یک سال عالی برای تأسیس و تکامل است. کسانی که قصد خرید املاک و مستغلات ، شروع به کار تجاری یا سرمایه گذاری پول در یک پروژه طولانی مدت را دارند ، شانس زیادی برای موفقیت در آینده دارند.

اما ، مراقب باشید! این نوع ابتکارات تنها در صورت برنامه ریزی،موفقیت آمیز خواهند بود.

سال 2020 پر از موقعیت های غیرقابل پیش بینی در مسائل مربوط به عشق است. بنابراین ، زندگی عشقی شما وارد مسیری هماهنگ می شود و ارتباطات به حفظ آن کمک می کند.

منبع: سال نو میلادی 2020

 

  • ۹۸/۱۰/۱۴
  • علیرضا محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی